بیماری های کلیوی پیشگیری اولیه و درمان به موقع بهترین سیاست است!
نوشته شده توسط : rshaole

بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت با استفاده از نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد درمان بیماری های کلیوی، عوارض جانبی این درمان، استفاده از روش ترکیب چینی و غربی دارو، طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، می تواند ضایعات مستقیم. درمان شخصی، تا حد زیادی افزایش هدفمند، مقرون به صرفه.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیوی مزمن، غیر قابل درمان، بیماری پنهان، یک بار به تعویق افتاد تشخیص و درمان است، بیماران تنها می تواند در پس از پرداخت هزینه های ظالمانه درمان دیالیز برای افزایش عمر تکیه می کنند، بنابراین، به بیماری های کلیوی "قاتل نامرئی" و درمان " بیماری مرد ثروتمند، "او گفت. برای بیماری های کلیوی، پیشگیری اولیه و درمان به موقع است که همیشه بهترین سیاست است.

وضعیت چهار بالا "،" سه پایین "پیشگیری از بیماری کلیه نگرانی
ذکر بیماری مزمن کلیوی است از بسیاری از افراد از نفریت مزمن، سندرم نفروتیک، نارسایی مزمن کلیه فکر می کنم، اما در واقع این درک خیلی تنگ شده است، مفهوم واقعی بیماری مزمن کلیه هستند: آن است که آیا آزمایش ادرار است خون، انجام B، CT، اندازه گیری کلیه نرخ فیلتراسیون گلومرولی <60٪، هر یک از شرایط فوق تا زمانی که زمان غیر طبیعی بیش از سه ماه، به نام "بیماری مزمن کلیه" (مخفف CKD).

در حال حاضر به حضور پیشگیری و درمان معمولی "چهار بالا"، "سه پایین" وضعیت بیماری کلیه، "چهار بالا" که شیوع بالای عوارض بیماری های قلبی عروقی و عروق مغزی، مرگ و میر بالا، هزینه های بالای درمان، و " سه پایین "که بروز آگاهی، درمان و نرخ معقول، عوارض بیماری کم آگاهی، پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی می دهد که یک مشکل بزرگ است.

به دور از بیماری های کلیوی پیشگیری اولیه و درمان به موقع بهترین سیاست است
داده، بررسی اپیدمیولوژیک نشان می دهد که در سال 2009 کل ایالات متحده شیوع بیماری مزمن کلیه جمعیت 11.5 درصد بود، مردم ژاپن بیش از سن 20 میزان شیوع 13٪ در سال 2008، مردم بیش از سن 20 سالگی در پکن CKD میزان شیوع 13 درصد، حداقل یک نفر از هر 10 نفر از CKD رنج می برند. در نرخ فعلی بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه بیش از 10 درصد، شیوع اورمی شدید حدود 3 تا 5 وجود دارد، احتمالا بیش از یک میلیون نفر از بیماران اورمیک نیاز به دریافت خون دیالیز  درمان، خون در حال حاضر پذیرفته بیماران دیالیزی تحت درمان با 20 تا 30 میلیون نفر در هر سال یک بیمار دیالیز 10-15 وان هزینه های درمان، هزینه های سالانه ملی و هزینه های خانواده بیمار ادامه داد: برای پرداخت هزینه های 10 سال طول می کشد، بسیار بزرگ هستند.

بیماری های کلیوی که عشق؟
عوامل گوناگونی از بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیه، اما بروز و دلایل کلینیکی سن مستعد کننده بالاتر از گروه های دیگر است: یکی از دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی و کسانی که با یک سابقه خانوادگی از بیماری های کلیوی و دیگر ذکر شده در بالا چهار مورد درد و رنج مردم به احتمال زیاد به بیماری کلیوی رنج می برند؛ دوم این است از بیماری های متابولیک (چاقی، کلسترول بالا، اسید اوریک بالا)، عفونت های دستگاه ادراری مزمن، انسداد دستگاه ادراری، بیماری های خود ایمنی (مانند لوپوس اریتماتوی)، استفاده طولانی مدت از داروهای نفروتوکسیک (درد و رنج داروهای غیر استروئیدی ضد التهابی، آنتی بیوتیک ها، و غیره)، رژیم غذایی با پروتئین بالا، سیگار کشیدن، مصرف بیش از حد الکل، وزن کم هنگام تولد، سن بیش از 65 مردم را در برابر بیماری کلیوی هستند.

که تا به حال انگیزه باور نکردنی ذکر ------ سرد! سرماخوردگی، حرفه ای خطاب به عنوان "عفونت دستگاه تنفسی فوقانی،" این مشترک "بیماری کمی" است، اما یک خطر نفروپاتی ناشی از بزرگ وجود دارد در پذیرش روزانه ما را از بیماران، چیزی است که به نام "IGA" نفروپاتی بیماری مزمن کلیه، بیشتر بیماران وجود دارد پس از بازجویی نشان می دهد که "سرد" در یک دوره بسیار کوتاه از زمان قبل از شروع مانند آن، تحقیقات پزشکی ثابت شده است که عفونت تنفسی و شروع نفروپاتی مانند لینک هدف وجود دارد.

تظاهرات بالینی بیماری کلیه در ابتدا آنچه در آن است؟
تظاهرات بالینی معمول بیماری مزمن کلیوی عبارتند از: ادم پا پلک، هماچوری، رنگ ادرار عمیق تر، افزایش فوم در ادرار، فشار خون بالا، افزایش فراوانی دفع ادرار در شب، گرفتگی شبانه پا، این تظاهرات اوایل هستند؛ برخی نشانه های رایج در اواخر آنها عبارتند از: فشار خون بالا به علت سرگیجه، تاری دید، رنگ پریده چهره ناشی از کم خونی، خستگی، تنگی قفسه سینه، و برخی به طور جدی بیمار و یا حتی حالت تهوع، استفراغ، کما کشف شد.

در واقع، تظاهر زودرس در بالا ذکر شد تنها یک تعمیم است، هستند بسیاری از مردم لزوما رخ نمی دهد وجود دارد، بنابراین بیماران علایم خوش شانس، یک هشدار است که توسط بدن به ما صادر شده است. متاسفانه بسیاری از مردم اوایل بدون علامت هستند، اما پس از اواخر تظاهرات مرحله برگشت پذیر از درمان از دست رفته بود.
بنابراین، معاینه فیزیکی منظم، تشخیص زود هنگام بیماری های کلیوی لازم است.

 

Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد. 24 ساعت انتظار برای تماس با شما!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: IGA,دیالیز ,نارسایی مزمن کلیه,بیماری مزمن کلیوی,نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد,بیماری های کلیوی پیشگیری اولیه و درمان به موقع بهترین سیاست است! ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: